今次係第三次係台灣租車, 三次都有唔同做法, 第一次係租車公司職員揸我租個架車嚟機場接我去租車公司搞手續。 第二次最煩! 個間公司無台灣車牌身份證過唔到版, 無外國人專用版面, 搞到要打電話去book! 今次想避免呢個問題, 試吓搵間可以網上完成手續嘅租車公司, 唔止搵到, 過程仲暢順清楚, 只不過要出發前俾晒錢, 另外再轆一萬台幣按金, 網上付款係用,好似旅行社買機票個種介面, 無麻煩野。
Search「台灣租車 香港人」, 出到呢間, 就睇睇咩料。 見佢話有Civic租, 好喎! 今代新Civic (唔係Type-R) 香港無, 未揸過, 就book Civic啦, 1800台幣一日。 點知book完第二日朝早, 就收到佢地whatsapp, 話Civic無晒 (定係根本無?😅 個幾日係街都未見過新Civic!) 佢問我Corolla Altis o唔ok? 價錢一樣, 我話好啦。 雖然台版Yaris同Vios都係用千五偈, 不過台版Corolla Altis用千八偈, 夠力D好, 貴Vios/Yaris 300蚊一日。